Frakt

Fraktkostnad

Bestillinger på over kr 599,- sendes kostnadsfritt. 

Bestillinger på under kr 599,- vil ha en fraktkostnad på kr 75,

Leveringstid

Vi sender alle varer med Posten/Bring, de blir sendt fra vårt lager/ butikk 1-2 virkedager etter bestilling.

Størrelsen på pakken avgjør om den leveres rett i din postkasse, eller om du må hente den på neste postkontor. Er pakken 5 kg eller tyngre vil den bli sendt direkte til hentested som Posten har linket til din adresse.

Normal leveringstid er 2-4 virkedager.

Egne leveringstider vil gjelde før offentlige fridager, høytider, helligdager og black week.

Klikk & hent (Bogstadveien 8):

Varer som skal hentes i butikk, er som regel klare i løpet av 1 virkedag etter bestilling. Send oss gjerne en epost på support@thefeelgoodshop.no om det haster å få hentet varen samme dag. 

Velger du «Henting», betaler du ingen fraktkostnad.

Uavhentede pakker:

Uavhentede pakker vil etter 7 dager sendes tilbake til oss og en avgift på 149 NOK vil tilfalle kjøper.

Skadede pakker:

Dersom pakken er skadet under frakten skal kunden kontakte Posten.

Svalbard og Yan Mayen:

Vi sender ikke varer til Svalbard og Jan Mayen.

Utland:

Vi leverer kun i Norge og kan dessverre ikke sende varer utenfor Norges grenser.

Forsinkelser

 

The Feelgood Shop står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme.

Har du spørsmål om sporing eller levering av din pakke kan du kontakte Postens kundeservice: https://www.posten.no/kundeservice/kontakt-oss

Dersom sendingen din blir forsinket, eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at du mottar denne så raskt som mulig.

Kundens ansvar for å oppgi riktige opplysninger om adresse 

Du er selv ansvarlig for at kunde- og leveringsopplysningene du har oppgitt er korrekte, og vi anbefaler at du alltid kontrollerer disse etter gjennomført bestilling.

Dersom du skulle oppdage feil i opplysningene dine ber vi om at du gir oss beskjed om dette, så snart som mulig, per e-post support@thefeelgoodshop.no.

Eventuelle feillevraenser/bortkomne pakker vil, ved feil opplysninger, være kundens ansvar.

OBS! 

Det vil tilkomme et gebyr på kroner 100,- om vi får din pakke i retur grunnet feil registrert adresse eller merking av postkasse/dør. 

Det er kundens ansvar at rett adresse er oppgitt.

Posten/ Bring leverer kun om du står registrert på den oppgitte adressen.

Du kan sjekke din registrerte adresse her https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse

Om du ikke er registrert på den adressen du ønsker pakken tilstendt til er det viktig at du skriver c/o + den personen som er registrert der. 

Dersom du mot formodning ikke skulle ha mottatt bestillingen din innen 10 virkedager etter at den er bestilt, ber vi deg ta kontakt med kundeservice (support@thefeelgoodshop.no).