Frakt

Fraktkostnad

Bestillinger på over kr 950,- sendes kostnadsfritt. 

Bestillinger på under kr 950,- vil ha en fraktkostnad på kr 85,-

Leveringstid

Vi sender alle varer med Posten/Bring, de blir sendt fra vårt lager/ butikk 3-7 virkedager etter bestilling.

Størrelsen på pakken avgjør om den leveres rett i din postkasse, eller om du må hente den på neste postkontor. Er pakken 5 kg eller tyngre vil den bli sendt direkte til hentested som Posten har linket til din adresse.

Normal leveringstid er 2-5 virkedager etter utsending.

NB - Noe lengre leveringstid vil gjelde i ferier, før offentlige fridager, høytider, helligdager og black week.

Klikk & hent:

For øyeblikket tilby vi ikke klikk & hent. Det kan likevel hende vi kan gjøre unntak. For forespørsel send oss gjerne en epost på post@thefeelgoodshop.no.

Uavhentede pakker:

Uavhentede pakker vil etter 7 dager sendes tilbake til oss og en avgift på 149 NOK vil tilfalle kjøper.

Skadede pakker:

Dersom pakken er skadet under frakten skal kunden kontakte Posten eller Bring.

Svalbard og Jan Mayen:

Vi sender ikke varer til Svalbard og Jan Mayen.

Utland:

Vi leverer kun i Norge og kan dessverre ikke sende varer utenfor Norges grenser.

Forsinkelser

The Feelgood Shop står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme.

Har du spørsmål om sporing eller levering av din pakke kan du kontakte Postens kundeservice: https://www.posten.no/kundeservice/kontakt-oss

Dersom sendingen din blir forsinket, eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at du mottar denne så raskt som mulig.

Kundens ansvar for å oppgi riktige opplysninger om adresse 

Du er selv ansvarlig for at kunde- og leveringsopplysningene du har oppgitt er korrekte, og vi anbefaler at du alltid kontrollerer disse etter gjennomført bestilling.

Dersom du skulle oppdage feil i opplysningene dine ber vi om at du gir oss beskjed om dette, så snart som mulig, per e-post support@thefeelgoodshop.no.

Eventuelle feilleveranser/bortkomne pakker vil, ved feil opplysninger, være kundens ansvar.

OBS! 

Det vil tilkomme et gebyr på kroner 100,- om vi får din pakke i retur grunnet feil registrert adresse eller merking av postkasse/dør. 

Det er kundens ansvar at rett adresse er oppgitt.

Posten/ Bring leverer kun om du står registrert på den oppgitte adressen.

Du kan sjekke din registrerte adresse her https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse

Om du ikke er registrert på den adressen du ønsker pakken tilsendt til er det viktig at du skriver c/o + den personen som er registrert der. 

Dersom du mot formodning ikke skulle ha mottatt bestillingen din innen 14 virkedager etter at den er bestilt, ber vi deg ta kontakt med kundeservice (support@thefeelgoodshop.no).