Frakt
Sending og levering
Levering av varer fra The Feel Good Shop anses som gjennomført når du har fått varen utlevert.
Sending skjer først etter at du som kunde har mottatt en bekreftelse på at bestillingen din er akseptert.
Levering skal normalt skje innenfor 1-5 virkedager etter at bestillingen er akseptert og innlevert hos Posten eller annen transportør. Varene sendes med Posten Norge/BRING, og kan ankomme postkontor, post-i-butikk eller direkte i din postkasse. Dette er avhengig av størrelse på pakken og valgt fraktmetode.
The Feelgood Shop står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme. Har du spørsmål om sporing eller levering av din pakke kan du kontakte Postens kundeservice: https://www.posten.no/kundeservice/kontakt-oss
Dersom sendingen din blir forsinket, eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at du mottar denne så raskt som mulig.
Du er selv ansvarlig for at kunde- og leveringsopplysningene du har oppgitt er korrekte, og vi anbefaler at du alltid kontrollerer disse etter gjennomført bestilling.
Dersom du skulle oppdage feil i opplysningene dine ber vi om at du gir oss beskjed om dette, så snart som mulig, per e-post support@thefeelgoodshop.no.
Eventuelle feillevranser/bortkomne pakker vil, ved feil opplysninger, være kundens ansvar.
Det er kundens ansvar at rett adresse er oppgitt. Posten/ Bring leverer kun om du står registrert på den oppgitte adressen. Du kan sjekke din registrerte adresse her https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse Om du ikke er registrert på den adressen du ønsker pakken tilstendt til er det viktig at du skriver c/o + den personen som er registrert der.
Dersom du mot formodning ikke skulle ha mottatt bestillingen din innen 10 virkedager etter at den er bestilt, ber vi deg ta kontakt med kundeservice (support@thefeelgoodshop.no). Dersom du mot formodning ikke skulle motta varene dine får du selvsagt refundert det du har betalt. Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering vil du ha beløpet refundert senest innen 14 virkedager.
Risikoen for varen(e)
Risikoen for varer overgår til kjøper når angreretten, etter 14 dager fra mottagelsen, er utløpt. Er varen blitt skadet etter at kjøperen har fått den bevarer kunden angreretten om skaden ikke skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra kundens side. Vi anbefaler at du beholder originalemballasjen da varen ved en eventuell reklamasjon, eller ved skade, anbefales å leveres tilbake i original.